2014. október 28., kedd

The Social Media Book Tag

Sziasztok!
Ma egy book taget szeretnék csinálni és végül a választásom a The Social Media Book Tagre esett amit úgy gondolom sokan ismerhettek. A lényege az, hogy a közösségi oldalakhoz, a megadott szempont szerint kell hozzárendelni könyveket.Remélem elnyeri majd a tetszéseteket :)
Na de csapjunk is bele a lecsóba :D

Twitter 

-  A legrövidebb kedvenc könyved: Sokat gondolkodtam ezen míg végül Göthe Salamander: Legendás állatok és megfigyelésük című könyvre esett a választásom. Ez a Harry Potter sorozat egyik kiegészítő kötete, és én személy szerint imádtam. Aki esetleg még nem látta, az Animus Kiadó most ősszel újra kiadja szép új borítóval :)Én biztos megveszem, mert nekem nincs meg a régi és szerintem már vagy négyszer kiolvastam a könyvtárit.





Facebook 

 - Egy könyv, amit mindenki rád akart tukmálni: Na ez nem volt nehéz. Joss Stirling: Lélektársak-Sky. Több barátnőm ismerősöm is olvasta, és bent volt a könyvtárban. Mindenki mondogatta, hogy milyen jó és olvassam el. Annyit tudni kell rólam, hogy olvasás terén elég önfejű vagyok, és csak azt olvasom el aminek tetszik a hátulja. Na ennek már az sem tetszett, de azért kivettem. Az első száz oldalt bírtam elolvasni, és amikor a fordító Hogwartsot írt bele Roxfort helyett szépen kulturáltan letettem és ment vissza a könyvtárba. Szóval abszolút negatív volt ez a tapasztalatom. Mondjuk ha neten látom, hogy ismert akkor néha, van, hogy az alapján választok könyvet.

Tumblr 

- Egy könyv, amit még azelőtt olvastál, hogy menő lett: Sokat gondolkoztam ezen és végül a Rubinvörös- trilógiára esett a választásom, hiszen én azt rögtön a megjelenés után olvastam el és akkor még nem volt az elsőből film és nem is ismerték ennyien. Nekem ez a trilógia nagyon nagy kedvencem, és hűen tükrözi az, hogy egy német eredetű könyv lehet olyan jó mint egy amerikai vagy, akár sokkal jobb is. Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom. 


Myspace 

- Egy könyv, amire nem emlékszel, tetszett e vagy sem: Cassandra Clare: Hamuváros. Az igazság az, hogy ugyan idén olvastam, de se kép se hang, hogy tetszett-e. Arra sem emlékszem, hogy  mi volt benne. Na ezért nem szeretek pdf-ben, sokáig olvasni. Szóval azt hiszem majd valamikor újra kéne olvasni.







Youtube 

- Egy könyv, amit remélsz, hogy meg fognak filmesíteni egyszer: Ide kettőt fogok írni. Nem tudtam eldönteni melyik legyen xD. Az egyik Kevin Hearne: A Vasdruida Krónikái sorozata amit imádok és biztos király akció és fantasyfilmek lennének a részeiből. És az csak egy plusz ráadás lenne, ha Atticus szerepére valami jóképű színészt választanának. A másik pedig az örök kedvenc sorozatom a 39 kulcs. Imádom ezt a sorozatot és mindenképp szeretném, hogy csináljanak belőle filmet, hiszen szerintem az egész Cahill históriát remekül fel lehetne vinni a mozivászonra.


Instagram 

- Egy könyv, aminek annyira szép a borítója, hogy muszáj volt felraknod Instagram-ra: Nincs instagrammom ennek ellenére, ha választanom kéne akkor ez James Dashner: Az Útvesztő című könyvének a filmes borízós változata lenni.Ami nekem sajnos nincs meg. Mindig mikor elmegyek mellette egy könyvesboltba megállok gyönyörködni és elhatározom, hogy én ezt akkor is meg fogom venni, ha megvan régi borítóval.




Goodreads 

- Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál: Trenton Lee Stewart: A Titokzatos Benedict Társaság trilógia. Hogy miért? Mert ez nem egy fantasy könyv, de mégis benne van a jó és a rossz. Kedvelhető főszereplők tárháza van benne, és megmutat olyan dolgokat amiket magadtól sosem gondolnál. Nekem ez egy meghatározó könyv az életemben és úgy gondlom, hogy 9- 99 éves korig bárki olvashatja, szeretni fogja. Szomorúan szoktam látni, hogy egyáltalán nem ismert könyv pedig sokkal jobb mint a mostani, nyáltól csöpögő egy kaptafára menő tiniromantikus könyvek. Szóval mindenkit bíztatok arra, hogy olvassa el. Nem fogja megbánni :)




Ennyi lett volna ez a tag remélem tetszett nektek. Következőnek megint egy könyvvel fogok foglalkozni, de az legyen titok melyikkel :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése