2015. január 3., szombat

2015 Évkezdő book tag

Sziasztok!
Mára nem készültem bejegyzéssel, de nagy meglepetés ért, mert mikor felmentem moly-ra megláttam, hogy  Jolcsi ( akinek a blogját a nevére kattintva megtekinthetitek :))  kihívott erre a tagre aminek nagyon-nagyon örülök :) Én is kihívok 3 embert, akik legyenek ClaryTris avagy VaniliaOlivia és kiruu. :)
Na de nézzük is :

1.Hány könyvet szeretnél elolvasni a 2015-ös évben?


Hát, 200 a cél, de ebből szerintem olyan 100-150 lesz attól függ. Mivel jövő tanévben kezdem a középiskolát, ezért lehet még kevesebb időm lesz olvasni.

2.Új évi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban...?

Megpróbálom minimalizálni a könyvvásárlásom, mert másra kéne spórolni. Illetve megpróbálok befejezni minden sorozatot és trilógiát amit elkezdtem.

3.Melyik az a könyv(egy konkrét!)amit biztosan elolvasol idén?

Ez egy nagyon jó kérdés, és a válasz: Trónok harca. Már ősz óta itt áll a polcon és nagyon szégyellem magam, de a hossza miatt nem mertem belekezdeni pedig mindenki ódákat zeng róla. Úgy, hogy amint lehet sort kerítek rá.

4. Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be ebben az évben?

A Végzet Ereklyéi sorozat és a Pokoli szerkezetek trilógia. Most rám jött, hogy ezeket bezony be is kéne szerezni, szóval gőzerővel kutatom, hogy kik cserélik és úgy tűnik, hogy meg is lesz szerezve szinte minden része. Úgy, hogy most nagyon örülök.



5.Ha már a trilógiáknál és a sorozatoknál tartunk,mely trilógiába/sorozatba (mindegyikből max.2)kezdenél bele?

Nagyon jó kérdés. Hát ide igazából csak egyet tudok mondani, mert van egy rakat elkezdett sorozatom és trilógiám. Szóval nagyon sokan dícsérik a Legenda-trilógiát és szeretném majd én is elkezdeni, de ez még a távoli jövő xD Illetve nem is, szeretném még elkezdeni a Párválasztó-trilógiát ami, ha jól tudom azóta sorozattá bővült ( vagy fog bővülni).


6.Melyik egyrészes/kétrészes(max.3) könyvet olvasnád el 2015-ben?

Na ebből már mindjárt több van. Nemrég ( talán tegnap?) találtam rá a molyon Takami Kosún: Battle Royale című könyvére ami felkeltette az érdeklődésem.( Bár nem tudom, kicsit durvának tűnik) Ezen kívül A könyvtolvajt szeretném még elolvasni és a Penumbra úr nonstop könyvesboltját.



7.Válassz két könyvet,amit csak azért szeretnél elolvasni,mert jókat hallottál róla!


Az egyik mindenképpen Katja Millay: A Nyugalom tengere című könyv lesz, mert nagyon sok jót hallottam róla. A második helyen  Leiner Laura: Késtél c. könyve áll. amit nagyon sokan dicsérnek, de én még így is félek kicsit tőle, mert az Akkor szakítsunk nekem nem tetszett.



8.Válassz két olyan könyvet,amit a borítója miatt szeretnél elolvasni!

Tudnotok kell róla, hogy én sosem csak teljesen a borító alapján döntök, sőt nálam az nem játszik nagy szerepet. De van kettő amelyiknek nagyon megfogott a borítója. Az egyik Lauren Oliver: Pánik c. könyve amit mindenképp be kell szereznem, mert gyönyörű, a másik pedig az Anna Banks által írt Poszeidón, aminek a címe és a borítója is megfogott.





Ennyi lett volna ez a mai tag, remélem tetszett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése